Dacia Logan Pick-Up este un vehicul comercial cu potenţial, dar pe anumite pieţe brand-ul Dacia este cvasi-necunoscut, astfel încât este nevoie de un împrumut de identiate de la mărcile notorii din grup. De exemplu, în Africa de Sud modelul Dacia Logan Pick-Up este adoptat de Nissan şi rebotezat Nissan NP200. Preluarea sub umbrela mărcii nipone s-a făcut cu schimbări estetice minime, spoilerul faţă şi grila (mai aproape de specificul Nissan), fiind modificările la prima vedere.
Dacă analizăm însă mai atent, observăm că prin protecţiile de plastic ce delimitează pasajele roţilor şi pragurile proeminente, acest model are un aspect mai robust. De asemenea, pentru a susţine imaginea forte, Nissan oferă cele mai potente propulsoare din gamă în Africa de Sud: 1.6i 8v 90 CP, 1.6i 16v de 107 CP şi 1.5 dCi de 86 CP.
Trei nivele de echipare, BASE, S şi SE sunt disponibile. Primul aşa cum îi spune şi numele este destul de rudimentar şi oferă strictul necesar, iar al doilea nivel de dotări aduce CD-playerul, direcţia asistată, aerul condiţionat, în timp ce ultimul este la nivelul uinui Logan de top vândut în România, pe lista de dotări figurând, ABS+EBD, oglinzi electrice, închidere centralizată sau scaun şofer reglabil pe înălţime.
Cea mai mare diferenţă faţă de omologul său român este că Nissan NP200, are volanul pe dreapta. O altă diferenţă ar fi preţurile, simţitor mai mari, care încep de la echivalentul a 8.600 de euro şi urcă până la 14.655 de euro.